Veel gestelde vragen
-
1. Voor welke dagen kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellingen via de webshop kunnen uitsluitend worden geplaatst voor afhaling op 24/12, 25/12 of 31/12. Bestellingen voor andere data worden geannuleerd.
-
2. Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Webshopbestellingen kunnen enkel worden afgehaald in Nestor De Tièrestraat 8 (zijstraat van de Lippenslaan).
-
3. Kan ik bestellen voor Oostende of Brugge?
Voor bestellingen in Oostende of Brugge dient u de aparte folder van het betreffende filiaal te raadplegen. Vermeld bij uw bestelling duidelijk of het om het filiaal OOSTENDE of BRUGGE gaat.
-
4. Wat gebeurt er als ik producten bestel die niet in de feestfolder staan?
Producten die niet tot de feestfolder behoren, worden automatisch uit uw bestelling verwijderd.
-
5. Hoe weet ik dat mijn bestelling correct is geplaatst?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een standaard bevestigingsmail om te bevestigen dat uw bestelling is binnengekomen. Daarna verwerken wij uw bestelling en sturen wij u een e-mail met een bestelbonnummer. Uw bestelling is pas definitief na ontvangst van dit bestelbonnummer.
-
6. Wat als ik geen bestelbonnummer ontvang?
Bekijk zeker uw spamfolder indien de mail daarin is terecht gekomen. Indien u na enkele dagen geen bestelbonnummer heeft ontvangen, gelieve ons op te bellen zodat wij u telefonisch uw bestelbonnummer kunnen bezorgen.
-
7. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wijzigingen of annuleringen kunnen enkel telefonisch of via e-mail doorgegeven worden. Zorg ervoor dat u dit tijdig doet, zodat wij dit nog kunnen verwerken.
-
8. Kan ik mijn bestelling aan huis laten leveren?
Nee, alle bestellingen moeten afgehaald worden op de door u gekozen locatie en datum.
-
9. Kan ik last-minute een bestelling plaatsen?
Bestellingen voor Kerstavond (24/12) en Kerstdag (25/12) moeten uiterlijk op vrijdag 20/12 geplaatst worden. Bestellingen voor Oudejaarsavond (31/12) moeten uiterlijk op vrijdag 27/12 geplaatst worden. Houd er rekening mee dat late bestellingen mogelijk niet meer kunnen worden verwerkt. Wees er dus op tijd bij om teleurstellingen te voorkomen!
-
10. Nog andere vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder!