Veel gestelde vragen
-
1. Ik wil een bestelling plaatsen om af te halen in een ander filiaal.
Alle bestelling om af te halen in De Traiteur te Oostende mag u telefonisch doorgeven of langskomen in de winkel. Alle andere filialen zijn geen afhaalpunten.
-
2. Tot wanneer kan ik een bestelling plaatsen voor de feestdagen?
Voor Kerstavond (24/12/2023) en Kerstdag (25/12/2023) kan dit tot dinsdag 19/12/2023.
Voor oudejaarsavond (31/12/2023) kan dit tot 26/12/2023.
-
3. Mag ik een bestelling plaatsen voor Nieuwjaarsdag?
We proberen de afhalingen op Nieuwjaarsdag te beperken. Gelieve uw bestelling af te halen op zondag 31/12/2023.
-
4. Ik heb nog geen bestelbonnummer ontvangen.
Bekijk zeker uw spamfolder indien de mail daarin is terecht gekomen. Gelieve ons op te bellen zodat wij u telefonisch uw bestelbonnummer kunnen bezorgen.
-
5. Met welke betaalmethodes werken jullie?
Visa, Mastercard, Bancontact, Payconiq, Apple Pay, contactloos, contant/cash, digitale maaltijdcheques of digitale consumptiecheques.
-
6. Hebben jullie vegetarische of veganistische gerechten?
We hebben verschillende vegetarische gerechten beschikbaar zoals pasta met truffel, aubergine parmigiana, canneloni gevuld met spinazie en ricotta... Geef gerust een belletje om te weten wat we vandaag in huis hebben: 050 620 625.
-
7. Is er parkeermogelijkheid?
Bij Slagerij - Traiteur Vandycke kunt u in de Lippenslaan parkeren. Dit is een rode zone dus kunt u hier maximum 2 uren staan. In de zijstraat is het oranje zone en kunt u maximum 4 uren staan. In de Lippenslaan zijn er parkings voor kortparkeren (herkenbaar aan de rode parkeerstrepen). U kunt hier kosteloos 30 minuten parkeren.